FAQ

Lista pytań

Jak zamówić kilka programów życiowych?

Powyższe rozwiązanie ma zastosowanie również w innych produktach, które wymagają podjęcia wyboru kilku opcji 🙂

Zamówiłem e-book i nie mogę go pobrać. Co robić?

Plik będzie do pobrania po opłaceniu zamówienia.
Jeśli otrzymałeś/łaś maila z możliwością pobrania dokumentu i on nie działa, to powinien być dostępny w zakładce Moje konto > Pliki do pobrania.

Jeśli zarówno z maila, jak i z zakładki Pliki do pobrania nie możesz pobrać dokumentu, zgłoś to do mnie mailowo kontakt@magiaitarot.pl lub na IG: @magiaitarot.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Po złożeniu zamówienie pojawią się dane do płatności, której można dokonać za pośrednictwem przelewu tradycyjnego lub BLIK. Te same dane znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia, który otrzymałeś/łaś na podanej skrzynce. Uwaga! Mógł trafić do folderu spam.

Faktury, paragony i rachunki

Wystawiam faktury i rachunki na wyraźną prośbę klienta. Są to dokumenty imienne, gdyż prowadzę działalność nierejestrowaną. Prośbę o FV lub paragon można złożyć w polu „Uwagi do zamówienia” lub po wykonaniu usługi.